| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 29 日 星期二  |
|
去迪士尼~!  |
好開心呀~!今日去左迪士尼呀^^我早上9點幾就起左身啦@@唔算早嫁啦,,
個到10點鐘開門口,我,月亮同肥洪一齊去仲有一個人...不過唔講^^"嘩!!個車站不知幾靚~~
我地11點幾到左迪士尼@@我地一入到去係咁影相∼正爆∼嘿嘿!!相到差唔多我地先肯去玩=O="
我地都玩左唔小野嫁~幻想世界火車,米奇幻想曲(3D),森林河流之旅,
飛越太空山,巴斯光年星際歷險,仲有好多好多野...呢D都係好玩的~!
不過食野就好Q貴..買水都$10=_=""到左8:00有煙花睇勁正....我拍左嫁^^"
我買左兩樣野$35同$25共$60= ="個到D野超貴,睇完我就走了^^"
係咁多啦^o^v開心的一天.....
我放唔到D相上黎...太大= ="想要問我拎啦@@
|
| 刊登時間︰2006-08-30 09:57 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|