| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 10 月 9 日 星期一  |
|
星期5-6~~  |
星期5夜晚以為冇人叫我出去=.=點知有個小學同學叫我出黎...咁我咪出囉..跟住叫多一個一齊玩...我地去左玩蠟燭=.=玩到咁樣...不過都唔算勁啦-_-""
星期6上午BBQ去左咖啡灣到=.=嘩痴線嫁係個到租爐=.=$180..2點幾燒到7點幾=.=""燒到差唔多,
我地就去沙灘到玩...我冇玩呀!!因為咩都冇帶去@@所以坐係一邊-_-"
夜D了我地又買蠟燭玩咁次冇咁勁....因為大風玩唔得勁=o=
我個fd整左個咁既野=_=佢諗住個女仔睇,不過佢去左wc,我地又要走所以冇睇到
之後我就番黎深水po搵中學班fd去玩有9個6男3女=_=...去左旺角諗住睇戲嫁ma....點知唔係12點幾就冇位=.=所以就冇睇到,就圍行....跟住有個fd就唔可以通頂要急住番屋企...真係慘=.=咁我地幾個就去網吧打通宵機C.c打到10點幾先番=.="超撚累-_____-"
係咁多啦=.=好累88-.-
|
| 刊登時間︰2006-10-09 11:05 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|