哩篇野係尋日o既...因為我尋日冇on過,所以今日打返
尋日如常...都係要返學
尋日都係7點2起咗身,食完早餐之後就返學...都係如常噤樣訓咗幾堂
放咗學又係上咗易健度打機,我同楊仔打咗3輔高達7win得一輔...姐係我輸咗
打到6點5到返咗屋企,問奶媽借咗隻勇者王唔想睇住
搞到7點幾我老豆返咗黎,我就走咗去溫書...悶悶悶
成日都冇on過呀陰公
仲有尋日我都好攰