今日終於都要返學lu...7點2起咗身,真係好攰....勁想唔返,但係我又諗唔到點樣可以唔返
放學o既時候好似冇上過堂噤,因為係噤訓....我同肥麟佢地陪洗傑買keyboard(唔知有冇串錯)買完之後撞到呀梅
之後一齊去咗易健度...個個都想同呀梅打wininng,我同易健打咗一輔...輸咗,之後我走咗入房同B仔佢地睇雀聖2
好似冇上集噤好笑
我6點9返屋企...返到屋企換件3再幫呀媽還返本哈利波特
返到屋企我親自下廚煮粟米肉粒飯...雖然賣相差D,但係幾好食架!!
今日真係好攰呀救命!!!