今日好早起身.睇電視.睇睇下就玩電腦
上pps睇電影.眕左幾套血猩戲.
唔錯唔錯.(深山大屠殺.saw2同3再睇多次)一共睇左3次
後尾.冇咩做就訓左.
肚餓.不過屋企又冇人.只好等家姐返啦.
方包就好啦有得去長隆