踏入12點,到左新一年啦!^^ 新一年有咩願望? 去W~HaPpy NEw YeAr看吧 年初一,又有利是收啦=P
今年農曆新年得我同媽過 不過年夜飯都有6送一湯,正!
年三十,大掃除 因為冇嘉姐幫手,我要做= = 不過都唔駛我做好多野
好啦~要訓啦 新年大大大快樂!