今日下午去左考Theroy,去到觀唐咁鬼遠... 都考得唔錯啦~ 起碼冇唔識
跟住等陣夜晚又要去食爸公司的年夜飯 有抽獎啊~^^ 希望今年可以抽到部ipop la 之前唔知上年定前年,應該唔係上年 抽到部錄影機,結果都冇用= =
唉~~~