呀~ 近來發現自已真是很懶呀 不過, 懶有懶的好 懶有懶的舒適~~~ 懶人真好呢 但太懶就不好了 別人那麼勤奮幹什麼呢 短短數十年人生不是要好好享受嗎? 但太享受就不好了 呀~~~
├●┼○┼●┼○┼●┼○┼●┼○┼●┼○┼●┼○┼●┼○┼●┤
到底我上面講左D咩? - -"
後日2/3星期五就比賽啦啦啦~~~ 首歌真係好快,=184呀呀呀! 要努力呀!