很久沒打日記啦 都沒心情打
剛看完金色琴弦22啦~ 超好! 真是十分期待23呢~~~
昨晚dl金弦22 竟只用了15分鐘多呢!!! 很快呀呀呀! 現在正dl完美小姐進化論21 也很快呀 但沒金弦快~
(好像說了一堆廢話呢...) [W仔:對!正是] 咦?W仔,好久不見!到哪去啦?[W仔:不用你管!] 哼!
不用理會W仔啦! 好了 完了。