本來好好心情咁想上黎打blog
不過見到話D圖呀頭頭呀小小素材呀等等全部都見唔到!
就冇心機啦...
分隔線都要自已整...簡簡單單算啦
◎~◎~◎~◎~◎~◎~◎~◎~◎~◎~◎~◎~◎~◎~◎~◎~◎
琴晚本來係到睇驅魔少年,睇睇下,又突然想睇完美小姐進化論wor
咁就睇埋個集就去睇啦
點知一睇!
就發現好正,好好笑!(唯一缺點是不太美)
跟住就一次過睇晒我部腦入面僅有ge 5集啦!
然後就del晒我辛辛苦苦dl落黎ge 19集驅魔!
不過唔緊要啦
睇到第3集已經對驅魔失去興趣啦~(別發瘋、別打我)
|