去左剪髮ar! YO!
剪左D"陰",都幾靚女。(W仔:係咩?唔覺wor~[超串])收聲!
================================================
今日小廖話有D人覺得我行路好hill,點解ge? 我一向都係咁行ga wor,又冇點特登去行成咁...我自已都唔覺有咩問題。
如果你地覺得我係其他方面有咩問題,可以係到講ga~我唔會怪你地,知道之後,我會盡量改ga la!不過行路...我都唔知點改...
===============================================
今日見到係pa係張抬到,訓到好"臨"。
你le幾日好支力ar?好辛苦?
你係米晚晚都好夜訓ar?我都係la,不過對於你黎講,12點幾1點,好早la
|