今日聽左首冇左Jin ge歌- 僕らの街で
成個pv只得KT-TUN冇左A
之前我成日覺得Kattun冇左屎彈一個都冇所謂,有Kame就得
但睇左個pv之後
先發覺Kame同Jin一齊先係最好ga。
Kame同Jin冇左一個都唔得
KAT-Tun 6子唔可以冇左任何一個人!
呢個係僕らの街で ge pv
睇下la~
冇左Jin,得番5子,個feel唔係幾好