都ok開心..但以經小左放學了..唉-3-
今日玩到瘋曬..呵呵呵!!"
但用左好多錢>3<""窮鬼中
多謝你地陪我丫!!"
聽日放學就放小學燒野食...8點就去打邊爐 [可能有得飲酒]@@"
玩到第2朝就去唱k...嘩..我諗我又差唔多要用3舊水啦><//
今期量..又係咁大了!!"
有人 - 麥浚龍
不要哭 並無做錯事 動情沒有不對
要是錯 錯在難共你 天生一對
給我的 轉送下個吧 不要浪費你眼淚
老實說 為了怎麼婉拒 我都連夜沒有睡
*難得 有人待我這麼好 如此照料周到
何事我又要讓人 最苦惱
明明知 有人待我這麼好
如沒有信心接受到
難道詐不知道比較好
或者可以好友般 跳陣舞
怎去講 極殘酷說話 並無字眼恰當
閉著眼 我亦明白暗戀的苦況
知你好 當我陣腳亂 一向能有你護航
要是我 亦有心感激你
最好能讓你沒寄望
呼呼呼呼呼呼呼 總之..我講過..星期日見到你..唔洗再叫我個名!
|