呢排唔知算開心定唔開心...感覺都係同之前一樣-3-"
我終於可以唔番cl啦..但有一 二日我要番來頂人放假..但算啦..見佢地咁慘
琴日!!"我番五十一... 番七個鍾@@
皮皮收10點 呀保收11點 我收12點...原本皮皮抄埋包數就走..
但佢抄完..11點..elaine竟然叫左皮皮來頂我走...
咁我就真係走左...但過左5分鍾到..佢放埋呀傑同呀保走..廚房得番
榮 連姐同埋kelven 3條友..佢地夠做?一忙起上黎...就算miko入埋來...
佢廚房又唔係快..有鬼用?? 到最後..覺得自己好衰..攪到佢地累左咁多
一放工..搭巴士..就係咁諗..我有無錯呢??我應唔應該走呢??h7以經無幫手cl
連12點都唔幫佢番,,,好似好鬼衰咁><
星期六 呀羊比人打囉 原來果班我識的!!”早知出去幫手喇
番茄 正一淆低怪..如果你條女有一日比人打..你都係袖手旁觀?
正一on99999仔來的!!”仲話升黃牌?一定好仲緊加多人唔like囉
我程經跟所有人說..我不會再愛上她
但我到最後 篇篇過不到自己果關
可能就算我未同你開始過..但都以經可以深深咁鍾意?
點解會咁?我其實了唔了解自己呢?好似覺得自己以經唔屬終自己
呢排每做一樣野..都覺得自己好白痴..好無胃!!
我自問了解我為人
顧著別人 忘記自己那命運
唯一懂忠心苦心不懂對你放膽去問
問問伴著我哪裡吸引
我漸漸了解我情人
怎麼興奮 無法用愛共我真正互吻
些少好感 假裝相愛多麼殘忍
與我已不是情人 無情但誠懇
呀wing可能以經係最明白我崽咩既人了..
咩都比你講中曬..我真係放唔低!!”
|