會員資料 寫日記 QOOZA 論壇 登入 登出
 

人氣:3126

暱稱: |艾仔|"
性別: 男
國家: 香港

cALENDER`

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 
c0MMENDS`
 
最近三個月尚無任何留言
mORE`...
mY fDS`

 

唉..灰爆"

 
2007 年 10 月 23 日  星期二

呢排唔知算開心定唔開心...感覺都係同之前一樣-3-"

我終於可以唔番cl啦..但有一 二日我要番來頂人放假..但算啦..見佢地咁慘

琴日!!"我番五十一...  番七個鍾@@

皮皮收10點   呀保收11點  我收12點...原本皮皮抄埋包數就走..

但佢抄完..11點..elaine竟然叫左皮皮來頂我走...

咁我就真係走左...但過左5分鍾到..佢放埋呀傑同呀保走..廚房得番

榮  連姐同埋kelven  3條友..佢地夠做?一忙起上黎...就算miko入埋來...

佢廚房又唔係快..有鬼用??    到最後..覺得自己好衰..攪到佢地累左咁多

一放工..搭巴士..就係咁諗..我有無錯呢??我應唔應該走呢??h7以經無幫手cl

連12點都唔幫佢番,,,好似好鬼衰咁><

 

星期六 呀羊比人打囉 原來果班我識的!!”早知出去幫手喇

番茄  正一淆低怪..如果你條女有一日比人打..你都係袖手旁觀?

正一on99999仔來的!!”仲話升黃牌?一定好仲緊加多人唔like囉

 

 

 

我程經跟所有人說..我不會再愛上她

但我到最後  篇篇過不到自己果關

可能就算我未同你開始過..但都以經可以深深咁鍾意?

點解會咁?我其實了唔了解自己呢?好似覺得自己以經唔屬終自己

呢排每做一樣野..都覺得自己好白痴..好無胃!!

 

 

 

 

我自問了解我為人
顧著別人 忘記自己那命運
唯一懂忠心苦心不懂對你放膽去問
問問伴著我哪裡吸引
我漸漸了解我情人
怎麼興奮 無法用愛共我真正互吻
些少好感 假裝相愛多麼殘忍
與我已不是情人 無情但誠懇

 

呀wing可能以經係最明白我崽咩既人了..

咩都比你講中曬..我真係放唔低!!”

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 74 | »