今日勁唔開心....比人狂罵囉...正PK
唔通每一個FD...有左其他野做..又或者有左另一半
都係會同之前日日玩既好朋友...無咁FD??唔理佢??
我唔想咁樣..有無得唔咁架!!!!
講明先丫///你罵我...我係比你罵..因為你紅牌 但你罵得有無道理
自己就心知...我嬲唔會真係嬲你..好次上次咁..你叫我洗野..我話隻手敏感
你唔信..罵番我..發脾氣..我咪去洗囉..到最後..我隻手咪紅左囉..我依家仲有小小痛..你知唔知
今日又係...
你話快起員好重要...咁得2個人..一個起肉+包包 一個做快起員 咁d包邊個整先??
我覺得我有d野會有分串囉 唔好成日當我細佬仔得唔得?
講真..我要做死快起員有幾難..咁咪包包果個整埋d包囉
但你要知...張枱得好少位//我唔幫下手落包//一定追唔到//
你鍾意罵就罵包佢..如果你係要我企快起員..我只係做快起員..唔好叫我整包
但到時千其唔好話單野...唔好話我地落得唔夠快囉!!!!
你無講錯..我係口硬心軟...我自己講左話XX..
但我個心都仲係唔知想點...
可能呢D就係死性不改啦!!"
|