會員資料 寫日記 QOOZA 論壇 登入 登出
 

人氣:3099

暱稱: |艾仔|"
性別: 男
國家: 香港

cALENDER`

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 
c0MMENDS`
 
最近三個月尚無任何留言
mORE`...
mY fDS`

 

2007-10-02

 
2007 年 10 月 2 日  星期二

今日勁唔開心....比人狂罵囉...正PK

唔通每一個FD...有左其他野做..又或者有左另一半

都係會同之前日日玩既好朋友...無咁FD??唔理佢??

我唔想咁樣..有無得唔咁架!!!!

 

講明先丫///你罵我...我係比你罵..因為你紅牌  但你罵得有無道理

自己就心知...我嬲唔會真係嬲你..好次上次咁..你叫我洗野..我話隻手敏感

你唔信..罵番我..發脾氣..我咪去洗囉..到最後..我隻手咪紅左囉..我依家仲有小小痛..你知唔知

今日又係...

你話快起員好重要...咁得2個人..一個起肉+包包  一個做快起員   咁d包邊個整先??

我覺得我有d野會有分串囉  唔好成日當我細佬仔得唔得?

講真..我要做死快起員有幾難..咁咪包包果個整埋d包囉

但你要知...張枱得好少位//我唔幫下手落包//一定追唔到//

你鍾意罵就罵包佢..如果你係要我企快起員..我只係做快起員..唔好叫我整包

但到時千其唔好話單野...唔好話我地落得唔夠快囉!!!!

 

 

 

 

 

你無講錯..我係口硬心軟...我自己講左話XX..

但我個心都仲係唔知想點...

可能呢D就係死性不改啦!!"

 

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 74 | »