我之前第一日番工..我老細只係請左我去廚房做野..
之後過幾日..老細又請左條豬排做野...[超撚樣衰...]
但條豬排就做出面...我就要係入面熱...好彩我地番既時間唔同..
但佢一個鍾都係20蚊..佢只係得個企字,..唔洗做野
但我就要入面熱..又要渣鉤..整好多野...但都算..無理!!!
但琴日...佢番左夜晚...佢黎到...可以坐係到收數...
我就係入面熱到on9...佢寫d字入黎...睇唔明..有病的...
[我計數唔夠佢快咩??點解一定要女仔做???]
唉...大家都係20蚊一個鍾..就應該做番d野..我出去坐陣..
就會比我老豆果d話我蛇皇..扣人工...唉..好唔想番..
咁唔公平!!!!!!!
|