依排唔係好得閒同埋有D野攪到唔開心1...所以無打日記幾日...大家唔好見怪><
31/7
依一日..我又同平,青娃佢地去染發髮
我地12點9集合.. 買完野去到青娃屋企大約2點
之後我地就開始染..我地染果時..整D雙奶都整左好耐..
第一次用隻9度奶..我地全部變曬金...
之後用6度..我就變左勁金..
平就變左綠金...好樣架!!
之後青娃就變左紅金..都唔錯架..
再過多一陣..望下個鍾..4點..要番工..
但依家仲未上色..所以遲到算..
之後再一齊上色啦..我第一個洗頭...
洗完果時..我個頭變左綠色..
我地明明染藍色架..之後係咁比青娃同平臭我K型...
之後佢到地..佢地又係變綠..
之後到我笑番佢地啦...KAKA
我地變左海龜綠箭隊啦..嗚嗚?
之後番工啦...果時5:OO..
一番到就要洗雪櫃..之後比人罰整野食..唉><
1/8
今日係好無聊..照鏡果時..見到自己個頭變左白白地,..綠綠地既色..
唉><....我變左白髮魔艾啦>3<
2/8
今日係大排擋到..勁大風..
之後我地出面果到好似就快頂唔住..我就出去幫手啦...
D風大到..人都差小小吹郁...><
今日番工..成日都唔係好多人食野...
叫外賣就多...
算啦...個頭太白..唔打日記啦><88
|