會員資料 寫日記 QOOZA 論壇 登入 登出
 

人氣:3127

暱稱: |艾仔|"
性別: 男
國家: 香港

cALENDER`

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 
c0MMENDS`
 
最近三個月尚無任何留言
mORE`...
mY fDS`

 

今日玩得都幾開心^^

 
2006 年 7 月 5 日  星期三

今日一起身...好時平時咁啦..

傻傻下望住部電腦..之後上msn..

見到miss上左wo...第一時間叫佢地..

之後拉埋5仔佢地入黎一齊傾..

一傾就傾左2粒鍾嚕..哈哈..

miss打d字好書面語a"a~~

之後平同彬叫我打波..果時仲未食野..

之後打比信信..叫佢陪我食野...

就去左甜然蜜語到食..唔錯..

之後番屋企...勁熱勁熱

一番到..msn比人狂add..

一睇..原來係彬頭叫我出黎

之後我就等埋信信先出...等左半個鍾

之後去到大元..去到要上5仔屋企...

之後拎完波..行得啦..

一落到去..見到f3佢地係到踢足球..

算..扮行過睇唔到..照打波

打打打....之後草又係最後先黎...點解佢做野咁慢架a"a~~

之後打打下..又有灰熊隊啦...我  信信   彬彬..哈哈

我今日都有入到波..勁a"a

之後打完..又8點啦...又同毒草食野..

隻青蛙好無奈咁跟我地去..食KFC

之後我得25..又唔知食咩好..就食左5件雞算...

食完番屋企..就同彬彬佢地玩aoc...

之後打日記...今日勁累..但都值得..

因為玩得開心..哈哈!!係咁先∼聽日再打∼88

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 74 | »