今日一起身...好時平時咁啦..
傻傻下望住部電腦..之後上msn..
見到miss上左wo...第一時間叫佢地..
之後拉埋5仔佢地入黎一齊傾..
一傾就傾左2粒鍾嚕..哈哈..
miss打d字好書面語a"a~~
之後平同彬叫我打波..果時仲未食野..
之後打比信信..叫佢陪我食野...
就去左甜然蜜語到食..唔錯..
之後番屋企...勁熱勁熱
一番到..msn比人狂add..
一睇..原來係彬頭叫我出黎
之後我就等埋信信先出...等左半個鍾
之後去到大元..去到要上5仔屋企...
之後拎完波..行得啦..
一落到去..見到f3佢地係到踢足球..
算..扮行過睇唔到..照打波
打打打....之後草又係最後先黎...點解佢做野咁慢架a"a~~
之後打打下..又有灰熊隊啦...我 信信 彬彬..哈哈
我今日都有入到波..勁a"a
之後打完..又8點啦...又同毒草食野..
隻青蛙好無奈咁跟我地去..食KFC
之後我得25..又唔知食咩好..就食左5件雞算...
食完番屋企..就同彬彬佢地玩aoc...
之後打日記...今日勁累..但都值得..
因為玩得開心..哈哈!!係咁先∼聽日再打∼88
|