今日8點56分..莫嘉打比我..
我陪佢番學校講左幾句..講好似無講過咁- -
算喇...之後見到pc..pc就笑笑下咁..唔知佢諗緊咩呢a"a??
之後就番屋企...一番到屋企..勁累勁累...就訓著左嚕,,,,
訓到成1點先起身..一起身..就有人叫玩aoc..我就同佢地玩lo..
第一場..我同5仔 2個打3個
果3個分別係:1號,魚.馬嬲
第一次..比我地好輕易咁win
佢地唔服氣..之後再玩第二場..
果場佢仲叫多2個..姐係2打5..嘩..我地諗住輸緊啦..
點知...又係無難道咁win左..佢地實在太xxx啦..哈哈a"a
玩完..玩到佢淆...之後就上番亂喇..番亂..好多fd同我傾計呀..
哈哈^^~~多謝佢地同我講咁多野
之後7點幾食飯..食飯傾msn...
傾完msn就打日記嚕...\
死啦..聽日開始學廚..唔知做唔做得到呢..
仲要做大排擋..驚驚地-口-..
減肥中= " = 成功減左1kg..哈哈
|