琴日好多謝某人陪我傾電話..解心事解到2點 [多謝曬^^]
今日番學..第一趕就考基科同電學..
嘩..死得啦..明明叫我答是非: 我答左 v x 死得喇
之後到考基設" 第一個多謝係隻貓..佢借介尺比我
第2個係順仔...佢比左d野我睇..唔講下咩啦..自己估
最後到電腦...電腦無問題..Easy^^"
之後放學..番屋企換完野..同fd去左食m記
點知見到波子..就問波子:pc今年係唔係唔教阿?
波子就答:係
我就問:點解既???
波子就話:因為有第2個學校收佢...
我當時個人呆曬...唔知講咩好...
最後番屋企...玩msn傾計"
係咁喇...聽日再打過~~~~~~~~~~~~
(2a班..團結d阿!!!為左pc努力..!!)
〔就算佢真係走..都留番個好印象比佢!!〕
|