最驚的野黎左啦 會考呀!!!!!!! 考左phy同geog....都知自己死硬
但係我吾會言敗.........因為我有信心^^
我無時無刻都好驚自己會衰........... 上網睇左phy paper 2 所謂的答案.......雖然合左格...不過仲係好驚>3< 我深信過埋佢......我就有好日子過啦^^