︿程…☆ChiNg的日誌
我係亞程,大家有咩都講得,最怕你地唔講
<>
ngancching
暱稱: 程仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
岩岩起身;; 我以後唔會...
係張床度碌黎碌去就天...
耐冇上黎..打篇野先.....
好吾開心....女朋友好...
今日心情不太好>v&...
文章分類
全部 (54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 54
留言總數: 60
今日人氣: 28
累積人氣: 2758
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 26 日  星期六   時晴時雨


好吾開心....女朋友好難搵><"" 傷心 分類: 未分類

今日無啦啦比人寸......

 

係呀...我怕事咁得未呀!? 我已經唔多事架啦

 

你仲走過黎寸我!? 冇野呀.....

 

你打你細佬我都嬲架啦....我吾嘈你你嘈我!?

 

好...我唔想驚動到屋企人....我忍.....我選擇自己忍受><"

 

我相信惡人有惡報...你今日點對人....第時你會比人十賠奉還

 

你依d咁ge人邊有前途呀><

 

d 咁ge 80後牙哥好不知所謂(直指這個人...其他另作別論)

 

變左單親之後就變本加厲....剩係識得打個細佬

 

咁教架咩!? 你又要寸我....我驚死又點!? 我冇嘈到你就得啦

 

就唔話我比你寸依筆....打細佬係一件解決問題的最好方法咩?

 

人地家事我吾理...但依家煩到埋我牙媽....

 

你牙媽口臭就算啦....又要寸我牙媽....嘈埋我牙爸....

 

講講下講埋我親戚...點樣呀依家!?

 

你家事未搞掂就咪嘈我屋企人啦><"

 

最後一句...我大個搵到錢你就死啦

 

講另一件事.......

 

點解d黑社會硬係要我跟人呢!?

 

我唔想囉....有咩為......我又唔搞人

 

人地唔搞我就得啦...唔好煩到我牙麻....

 

就當我水魚啦好冇!? 但你一定呃我唔到囉....

 

點解個社會愈變愈差架....想點呀依家!?

 

講另一件事....

 

依家打機廢係咪犯法呀!? 輸左又要寸....嬴你又唔抵得

 

打機sai錢sai時間....係我就搵份好工啦

 

所以我真係好想戒打機......

 

依家既我...有錢咩都得><"因為我成日洗錢都唔係路

 

依家既我真係超級失敗囉.....點解我做咩都係咁

 

咩都係咁...打機又廢...返工又hea(不過我肯涯..有錢咩都制)

 

我真係好想要份工囉....我想做d令屋企人吾再擔心我既工作><

 

我18歲大個仔啦...真係吾想家人擔心

 

我咩都夠啦...女朋友冇都算啦依家[[[心淡了....

 

依家d女仔咩都假...[[可能我未見過好啦><"

 

唉....我有時真係吾想做人....橫掂又冇人愛我....

 

我真係覺得我係依度冇作用....失敗得太緊要><

 

我都唔知點解我係要咁....做人為乜呀!?

 

唉...真心既女朋友吾求...我都想要真心朋友

 

但我真係吾多...我有既...都吾係話一定陪我

 

但我好開心近排識左少少知已..對我非常咁好....

 

但都會有問題發生....唉....我好辛苦....如果我人生短d都算啦

 

我玩唔嬴個天....我輸左了...><"唉

 

係咁啦...我要講既都講晒....多謝你地睇晒.....(希望真係有留心睇啦)






訪客留言 (返回 ngancching 的日誌)


lovehsm1314 於 2011-01-03 09:12 PM 發表:
太耐冇上來睇啦 一睇就見到你咁唔開心=[
唔好唔開心啦 我都係你的真心朋友黎架嘛=](如果你都認為=])
有唔開心就揾我傾啦 i'll be there
best fd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yukikixD 於 2010-07-06 02:06 PM 發表:
哥;不要再不開心;P
妹妹會在你身邊的;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]