http://forum.trend.hk/viewthread.php?tid=70773&extra=&page=1
牙爵(側田二世祖)係我細佬(93.07.30)
Ah_怡係我細佬(其他她是女的) 15歲(94.6.17)
風ㄨ殺 (韋仔) 我細佬( 94.5.26)
苦茶*七分甜 (苦茶妹妹) 我細妹 (94.10.04)
小笨旦XDD~@_@"(關你乜事? 丫笨丫= =V) 你丫媽= =V 打鬼死你= =V (18.11.99)
( http://forum.trend.hk/viewthread.php?tid=70636&extra=page%3D1 )
吉仔 (爺爺) (1997年7月29日)
蒼天=3=...自動加入了....做咩都得(要求做族長員工)
不慎哥 (我大佬)...(91.11.01)<-------榮譽大佬
〤PK熊〤(我細妹)....(95.07.24)
倫`LuN (我細佬) (出生日期:95-8-22)
風”FonG (我牙哥)....(92.03.21)<--------榮譽大哥(大家姐)
Mr.PenGuin (企鵝仔) (我表哥)[[[咁表姐呢!? (5/12/96=,=)<--------榮譽老表
瘋婆婆`=) (cg仔) (我隻小狗狗) (1998-03-07)<---------------私人patpat打手
程x︿x程 (小程程) 族長私人助理(生日不明)
小彈](族長細佬) (1998.06.22)
愛~藍天 (倩) 族長妹妹 (1996-03-06)
法伊@fay~ (砒霜) 族長細妹 (1995-12-18)
★布丁×__* (布丁) 族長細妹 (08.29(年份不明))
ivanwo(翔) 族長細佬 ( 1-11-1997)
billgates(billgates) 族長老豆( 10-05-1993)
傻豪少(二呀哥) (1992年8月29日)
請回帖註明....我會再加
如果係第二度回過上面的帖....最好係度回埋.....我地要做大家族=]
-程`NYC=)家族附屬組織 - Pat pat bab1`
http://forum.trend.hk/viewthread.php?tid=70836&extra=page%3D1
-程`NYC=)家族附屬組織 □ Smile↗.
http://forum.trend.hk/viewthread.php?tid=70838&extra=page%3D1
想加入回帖就可以了
做咩都得=]=]
都係打返表格好d
☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★
我的大名:
性別:
想做我邊個!?
出生日期:
自我介紹:
☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★
我個msn: [email protected]
家有家規.....即將更新
1.要多d上黎潮壇
2.族員之間要相親相愛
3.吾可以犯壇規
4.定期要上家族帖報到=]
5.要搞多d活動(不論是家族活動)
6.可以招攬其他會員加入
7.有任何問題,族員們都要盡力幫助
8.吾可以講粗口
9.吾好唱衰任何的野
10.一定要盡心盡力做好家族入面的角色
11.做對就有賞,做錯就要罰
12.對不公平的事就要提出
暫時12條
|