悶都爆炸....冇野好做所以上黎打返qz先=]
我依家覺得....拍拖可有可無....但吾代表有或者無係壞事
想拍拖又冇拖拍-.-慘慘慘
上個月左右又同ex散左....-3-
好悶呀...見到可add msn
[email protected] fb都一樣
識乜都得呀=]