職業病咩=.=
澳門水管位置?

隨處可見的街燈。

唔記得咩博物館一間,當日沒開放。

排隊買豬扒包,下午3點開始賣,有數量限定?

豬扒包呀

古建築一間......

路牌,d路名條條都好長的。

土生葡人之家.......

當日咩日子呢,好多人係呢度影結婚相,我偷影左一張,相信一定係好日。

有好多呢d屋,每間不同主題比人影結婚相。

合作d坐埋少少,唔該。

假菩提樹=.=

遙望"威尼斯"

好似好亂=.=

養蠔的地方......

都幾大......

舖滿蠔殼的屋頂,形成少少富士山......

四,五,六年蠔......殼

百年蠔王

百年蠔王

舖滿蠔殼的屋頂......

蠔殼山......

今餐真係食得好"蠔",煎,炒,煮,炸,炆,焗,燒 @0@

真係食得好飽......

在"威尼斯"的天幕下

天幕下的500......

幾靚呀......

泛舟湖上......

有咩咁好睇,有咩咁好諗呢,咁鬼入神......

大三巴前的四小強......

電話相係咁上下啦=.=
|