ngansiu0014
暱稱: 雪地銀狐.銀少@N18
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
如願
祝自己生日快樂
西班牙GoGoGo
半年
復出
文章分類
全部 (125)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 125
留言總數: 475
今日人氣: 0
累積人氣: 3933
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 30 日  星期三 晴天


祝自己生日快樂 愉快分類: 未分類

今朝晨早流流俾人嘈醒左

無野丫 好嘈唔嘈等我生日先黎嘈

仆街!!!

好彩有老婆錫番o者

今日都返要工 好慘慘

夜晚九點幾老婆落左黎接我收工

等埋大佬生佢地收工就去左荃灣city打邊爐

打到一點幾就散 同左老婆番東涌

返到去睇左陣碟就去左訓覺lu

咁樣就過左自己既生日 今年生日同平時無咩分別

無咩特別感覺 最開心3都係老婆豬送左份咁有心思既生日禮物俾我

老婆豬 阿里吉多>w<

平凡不打緊 有妳便足夠



祝自己生日快樂 愉快分類: 未分類

今朝晨早流流俾人嘈醒左

無野丫 好嘈唔嘈等我生日先黎嘈

仆街!!!

好彩有老婆錫番o者

生日都返工 好慘慘

夜晚九點幾老婆落左黎接我收工

等埋大佬生佢地收工就去左荃灣city打邊爐

打到一點幾就散 同左老婆番東涌

返到去睇左陣碟就去左訓覺lu

咁樣就過左自己既生日 今年生日同平時無咩分別

無咩特別感覺 最開心都係老婆豬送左份咁有心思既生日禮物俾我

老婆豬 阿里吉多>w<

平凡不打緊 有妳便足夠



2009 年 9 月 19 日  星期六 晴天


韓燒 開心分類: 未分類

今日本身放假ka 因為要頂柏林

所以九點就要番工

番到兩點鐘老婆豬黎接完我收工

就去左搭車出荃灣食野

小巴站勁多人囉=口=

等左幾部車都滿晒 上唔到車

為左唔熱親我個寶貝 唯有插隊

wakakaka 熱親佢地好過熱親我老婆啦

出下汗咪幫佢地減肥囉XD

係咪咁講法先?

出到荃灣食滇味

雖則我唔鍾意食米線

但係知道老婆豬鍾意食

一次半次 無所謂啦

食完就搭車番我屋企lu

去到我屋企玩左陣就一齊睇大丈夫

老婆豬一路笑一路問我會唔會好似佢地咁

傻豬黎既 老公點捨得對妳唔住啵 我唔會ka>w<

睇完玩多陣八點幾就搭番車出荃灣

出到去就同未來外父外母同舅仔去英皇間漢和食韓燒

上到即刻拎左魚生食 食完就去左拎肥牛同羊肉番黎

未來外父話佢唔食得牛羊 話有機會打邊爐既話

唔會有肥牛同羊肉啵...UnBeLiEvAbLe=口=

打邊爐冇肥牛點成事ka...T_T

食到咁上下就同左老婆豬出去拎雪糕食

老婆整雪糕球好屎丫 哈哈^o^

食到十一點半就同左老婆豬行去海旁

行到荃新天地果頭老婆豬話累 真係懶豬到佢呢=.="

咁我就斷斷續續咁孭住佢行

本身諗住去西鐵站間七仔買夏枯草俾老婆飲

食完韓燒熱氣丫麻 聽日老婆豬喉嚨唔舒服我會心痛ka>,<

點知間野閂左門 咁咪唯有去荃灣廣場果頭間七仔買

買完老婆豬話累 今晚唔去海旁wo

咁我地咪o係出面坐多陣就送老婆豬番屋企

之後我都返屋企lu

孭著妳從不感到累

往後的路也由我孭著妳走

好不好?

同老婆豬一齊整既雪糕

睇下我地個爐(右下)幾多野燶左=口=

左中仲有我最愛既肥牛tim丫哈哈^.^"



2009 年 9 月 13 日  星期日 晴天


幸福的時光 開心分類: 未分類

一段時間冇打日記喇

俾老婆豬催稿tim>.<

其實我咁耐冇打日記既原因

唔係因為我懶(雖然都有少少成份)

最主要原因係因為番工

放工同放假都陪老婆豬

不過因為老婆豬極力催稿下

我決定好概括咁打番晒d野出黎

o係呢段時間裡面 好多日都係

訓醒>番工>放工>陪老婆>番屋企>訓覺

對於好多人黎講可能好乏味

但係我就樂在其中

因為只要可以同到老婆豬一齊

那怕過著在別人眼中的機械化生活呢

對於我黎講 每一天都好開心 好幸福

上星期五番左盛東銀龍幫手炒飯市

兩點收左工之後去左八樓打左陣機

三點零就番左盛東接老婆豬放學lu

陪佢番屋企換完衫就落左葵芳食日本野

醫知班既呢XD食完之後就去左睇愛出貓

笑到我呢....一個字"爆"

九萬幾對pushbra都推到妳咁既樣丫

睇完之後陪完老婆番屋企拎鎖匙

拎完就一齊去光輝圍同fd食宵夜

老婆豬抱住我契媽個孫果陣真係好似媽咪

我地坐埋一齊真係好似一家三口 哈哈^^"

食到一點幾鐘就番左老婆屋企訓lu

第二日同未來外母飲完茶就同老婆豬入東涌

老婆豬一落車行左幾步就整爛左一隻拖鞋

行唔到>.<孭到老婆豬去巴士站之後我就叫佢o係果度等我

我去左惠康買左對沙灘拖俾老婆豬著 佢見到即刻好開心

過左無耐就有車 咁就齊齊搭車番東涌去也

最後仲可以o係我屋企過夜 果一晚真係好開心

第二日晏晝同佢番佢屋企 o係葵芳買左支紅酒

買黎做咩?買黎送俾佢老豆囉

因為果一晚佢老豆果邊d親戚黎晒

成廿人有多= ="搞到我好緊張囉=口=

後尾佢其中一個表哥讚我好 又靚仔

我咪就係欣賞表哥你份人夠晒老實囉^^"哈哈

食完反坐多陣就同左老婆落葵芳行街

老婆豬好犀利 知道我o係佢屋企食唔飽

就同左我去食車仔面 食完同老婆上左新都會遊樂場打千秋

正確d黎講應該係偷偷地走入去

因為果陣都十點幾 已經封左唔俾入

原來老婆豬覺得好無家庭溫暖ka

雖然家庭溫暖我冇辦法俾妳

但我會給妳愛情的溫暖及甜蜜

雖然同家庭溫暖性質唔同

但起碼會令妳感到多一點的幸福 對嗎?

星期三放假 但係由於想同老婆豬食晏既關係

十二點幾一點就出到葵涌村同老婆&佢d同學食椰林閣

食到一點半佢地就飛的番學校 我就又去左八樓打機

打到三點幾番上盛東接老婆豬放學

老婆豬對唔住丫 陪妳食晏同接妳放學都遲到

唔好嬲老公啦 下次唔敢喇>.<

接完老婆放學陪佢番屋企換完衫就去左我屋企lu

玩到十點幾就送老婆豬番屋企

因為老婆驚我太夜先番到屋企 送到葵芳就唔俾我送喇>.<

終於打到今日喇 呼

雖然今日要番工 但係有一樣野好特別 一定要打出黎

話說今日晏晝老婆豬打黎同我講話佢部電話一個信息都收唔到

而我又咁岩腥極都腥唔到d信息出去 係咁發送失敗

到左夜晚佢收得番晒d信息 而我又腥得番信息出去

可能萬眾嫌我地兩個煩 停我地信息幾個鐘頭

哈哈 夜晚雖然同老婆豬有d小爭執

但好快又冇事lu

好驚同老婆豬嗌交丫>.<個感覺好失落T_T

陪老婆陪到一點幾就去左搭車番屋企lu

o係搭車既期間諗左好多野

由我地相識到現在已經一年半有多喇

發夢都估唔到當天妳的一個下午茶

我的一個不問自取(妳電話號碼)

竟然就為今天的這段情埋下了一條開始的伏線

這段期間我地彼此錯失過 到最終走在一起

甚至乎大家在彼此心目中都想是對方的最後一個

真係好微妙

老婆 讓我們努力為這段擁有動人過去的情

加上一個大團圓結局吧

無論多少年後 這段情仍然是此情不變 可以嗎?

可以從此只牽著彼此的手 一起走到生命的盡頭嗎?

吻妳是我每天習慣 寵妳是我最大使命

愛妳是我生存意義 娶妳是我奮鬥目標



2009 年 9 月 2 日  星期三 晴天


復出 愉快分類: 未分類

今日收左工就即刻飛過青衣練波

停操左成個暑假 今日終於復出lu^^

新開始 新波砵

對波砵仲要o係尋晚同老婆豬行街果陣老婆幫我揀ka^^

第一腳掂波就禁區頂窩利死角 好開始^^"

之後分隊鬥波仲俾我入到一球波

果然老婆幫我揀既波砵係唔同d丫^^"

雖然之後發生左一d唔係咁開心既事

我只可以講一句 一個防守四個攻

一打二失波係我責任咩?我帶親波就一定要我入波嗎?

我俾人掃腳跌底係我唔岩嗎?

禁區頂俾人遠射入波係中堅既責任?

咪又係企番起身呢句係話我插水嗎?

你跑緊俾人掃重心腳會唔跌底嗎?我真係好想睇下

失波係唯一防守既過錯 咁入唔到波係咪攻果四個既過錯丫?

你d足球理念都好怪下啵

踢完波之後就同左阿文,阿諾,阿秋同Nicky去左青衣城稻香打邊爐

打到十一點幾就返左屋企lu

老婆幫我揀既新戰鞋 襯番我個名同老婆鐘意既顏色