對不起”

 

 


 

 ﹉明知我 #沒志氣, 我未配你 ﹋

       I keep my love for you to myself
ngbear
暱稱: ▅。鴻_o+|||
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
***換
開心'**
對唔住對唔住對唔住對...
-------*
>44<< 好彩有妳...
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 16
今日人氣: 11
累積人氣: 11621
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 14 日  星期五 晴天
-V-''

悶左大半日啦=3=""..

起左身....a綿..就打黎搵我..陪佢去買野啦..=3=””

頭都未梳...就飛左出去。...”

唔知點解..今日胃口特別大..”一個公仔面..2件強治..一件豬古力彈糕””(肚丫..)想變隻豬””

到左3點幾..就去左貴利..學校..接佢..>w<”

wa””一放學...d人咁兇丫既..=3=’’

男又望...女又望””-﹏-

  晚上.......個fd唔開心..’’陪佢飲酒’””

暈。。。暈。。地..””熱熱地..”

 留到我老家..””..

上到msn..就見到a妹on啦..><”

 第一時間..緊係問下佢..琳琳係唔係度啦=v=””最後...換黎失望.”

                       ((唔想打...累..””||||

刊登時間︰2005-10-14 11:22 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 ngbear 的日誌)


姐B 於 2005-10-17 07:56 AM 發表:
我都係咁諗…嘿嘿""""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



貴利 於 2005-10-17 07:07 AM 發表:
佢條女囉 = =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]