對不起”
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 6 月 26 日 星期一 |
 | |
| -------* |
=_____________________=考地理喔//
WA 問答''3十幾分
FUUUCCKKKK____##########
唔識.."=3=''
作牙作.""
@W@下年希望./入到E班啦.."
C D班-3-我..呸呸'"
放,1學番黎""__""
可熱喔""
點算點算.."-------------------**
不過..我都係,..咁中2..夏天.""
嘿""___"番左冇耐..""
老婆就黎左我度啦"">33<<
我的最愛>33<<
啜啜.........................^^""
玩下1玩..又玩左成日.."
呼.......累,.***""
END""
|
| 刊登時間︰2006-06-26 04:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|