對不起”

 

 


 

 ﹉明知我 #沒志氣, 我未配你 ﹋

       I keep my love for you to myself
ngbear
暱稱: ▅。鴻_o+|||
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
***換
開心'**
對唔住對唔住對唔住對...
-------*
>44<< 好彩有妳...
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 16
今日人氣: 4
累積人氣: 11812
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 15 日  星期六 晴天
家不成家.."" 鬱悶

頂..""又係個..........死人老豆..""

自己都唔夠錢洗啦.........日撚日..要拎番去老家................

驚死人地餓死咁.."...自己咁多個...親生兄弟.......驚鬼死..會冇人理佢地咩""

最憎佢..""自己都..搞唔點自己..""又要走去...顧人地.............(你好撚有米丫..)

懶係有孝心咁。....

孝心..邊係咁嫁..”咁樣係;叫..on9

    搞到老ma子..又.......咩啦...””

仆佢個街...好撚想..打7佢...””

刊登時間︰2005-10-15 05:12 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 ngbear 的日誌)


姐B 於 2005-10-17 07:52 AM 發表:
熊熊可似好唔開心咁喔……
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係丫- -'' ,,,,,比人..斷糧....丫..""
電話都冇錢交=="
Posted at 2005-10-17 09:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]