對不起”
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 10 月 15 日 星期六 |
 | |
家不成家..""  |
頂..""又係個..........死人老豆..""
自己都唔夠錢洗啦.........日撚日..要拎番去老家................
驚死人地餓死咁.."...自己咁多個...親生兄弟.......驚鬼死..會冇人理佢地咩""
最憎佢..""自己都..搞唔點自己..""又要走去...顧人地.............(你好撚有米丫..)
懶係有孝心咁。....
孝心..邊係咁嫁..”咁樣係;叫..on9
搞到老ma子..又.......咩啦...””
仆佢個街...好撚想..打7佢...””
|
| 刊登時間︰2005-10-15 05:12 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
姐B 於 2005-10-17 07:52 AM 發表:
|
網主回覆
係丫- -'' ,,,,,比人..斷糧....丫..""
電話都冇錢交==" Posted at 2005-10-17 09:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|