對不起”
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 10 月 16 日 星期日 |
 | |
| @__@”.... |
...........唉...聽日又番學啦.........=3= 冇心情訓落去.."(10點半起身算)
一起身..-3-''個肥仔細佬...咁好人既-_-"" "">特燈<讓部機比我玩wor........@@!!比鬼上身?
一早知佢有企圖.....叫.我幫佢整面..-3-'"唉.......見自己都肚餓.....整埋..自己果份.."
食完..-3-''就落左去...東家啦'"
玩完一侖...就去xyz...”跟住..做過d咩...都唔得記得''
好似...落左去..-3-''打排球.踢波'..踢踢下比龜..豆..--"".屌..邊個報串..咁無聊丫........。。。。。。。。。。。。。
今日貴利-w-""媾..欣兒丫.."" 呵....
佢都係..努力吧.." 我地識左咁耐....未試過..見佢拖...女>"< (姦吧爹)^^"
番到家..""又煩啦-"-咁中2...嘈嫁..""

我今日一於忍.....=3='' 聽笨妹講--""
((((完)))))<∼∼∼∼
|
| 刊登時間︰2005-10-16 07:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
姐B 於 2005-10-17 08:03 AM 發表:
哇喔~~~~~~~
貴利BB加油加油~~~~~~~~~~~~呵呵~"
|
|
|
貴利~* 於 2005-10-17 07:06 AM 發表:
|
網主回覆
=3=""...............唔係冇野寫..呵呵.. Posted at 2005-10-17 09:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|