對不起”
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 4 日 星期日 |
 | |
| __"" |
__""起身..食早餐啦........@@"
wa..........凍丫><""
..唔想起身tim........(大家記得著多幾件33)>﹏<
><"".......10點3啦...踢出我天地做啦""
睇完....就..打機.......
到左3點...同d fd出去..去買book"
唉....搵唔到...........算"
行行下街.....過左海皮傾下計
當.....就黎..番home時........
汁到..10蚊-w-""""""""""""""咁好彩既...........
地上汁到..寶><""
拎去食..新地先......._ _""
唔寫...-3-'''好多野..發生><"""
end""----------------------++++
|
| 刊登時間︰2005-12-04 07:02 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|