| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 7 日 星期三  |
2009-10-07  |
分類: 未分類 |
哈,參加佐大哥哥大姐姐計劃之後真係覺得好正呀^o^
放學陪D F.1仔做功課,So Good!!
每日如事,就有幾廿個優點送比我,Ya^0^
今日好似冇咩功課wo...Ya
|
2009 年 10 月 5 日 星期一  |
| 2009-10-05 |
分類: 未分類 |
好鬼耐冇打Blog啦...
部電腦壞X佐...
好多功課呀!! |
2009 年 10 月 2 日 星期五  |
| 2009-10-02 |
分類: 未分類 |
Ya,好多功課呀!! |
2009 年 9 月 25 日 星期五  |
| 2009-09-25 |
分類: 未分類 |
O Yes Baby!!
今日真開心..
同海狗去佐佢會所打TableTennis
好好玩^o^
Ya,我係台主呀,哈哈哈哈!! |
2009 年 9 月 24 日 星期四  |
| 2009-09-24 |
分類: 未分類 |
今日番到學校,又係周身大汗......
跟著上課室......
Ya,今日有PE堂呀......
不過又係玩跑步,悶-_-
哎,跟著時間又過得好快咁......
又到放學啦@_@
同海狗樂去佐ChiorSpeaking
呀P真係好好笑,我地唔識讀一個字,
就教我地拼音拼佐成個幾字!!
跟著放學又同海狗打佐陣波波..
海狗入佐好多3分波^^【好似好犀利咁wo】
哎,又過一日啦*.* |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 28 | »
|