今天 天氣好叉 一返到學就洛大雨 返到學個陣又做返平時d野 今日我地個組 做d清潔 唔多 真係好想呀sir次次到比d冇咁身苦野比我地做. 下午上英文課個陣 聽聽下訓左 我知後問返呀sir今日教左d咩.... 知後我地去左練牀同清左洗衣機個d巾 做到放學. 放學個陣勁大雨坐車 係旺角行去火車站個邊 我全身濕哂回家.