好彩陳朗軒今日嗌我"唔係實唔知醒!! 尋晚3點幾先訓"-3-
放學"超kai"!!同cherry返屋企"2個白痴友去買拖鞋" 行左勁奈先有..."=口="令令拖鞋"我鐘意=)$29哈哈哈 買完即著..俾人歧視囉"/口\
我努力了很久 也已經能習慣了這樣的生活,,,又孤單又快樂!! 沒有時鐘 沒有重逢,,,走了多久 才會自由
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
*應承自己既事要言出必行呀!!=) 我信你得呀-!!你要為自己著想吧 !! 身邊仲有好多人想你好,待你好~!!
hapi 520*!!=)其實一D都唔hapi-3-
其實帶淚都該興賀 失戀不怕多 多得天的許可 愛一個上多一課 為何我不好 值得好點結果 即使悔恨又如何 想開心如何懶惰! *陳朗軒!!!幾時有得打牌呀?"我手痕呀>口< 哇哈哈哈..多謝你買左咁多野俾我*開心死"=) 你愛我是你權利,,我愛你是我義務"xdd我會記得架!!
捱下去 連上帝亦也許沒法攙扶 我 前路有右與左面對抉擇難兼顧
時間何時才可停下,我真的很攰 真的很需要休息,,,時間開始不夠用,!!
克制自己沒想太多事。 免了自已為自已難過。
-*答應我,,,你要好好照顧自己,,好嗎?"! 唔好再做令人擔心的事!!做你認為岩 的事,,,應該做的事 發生了的事算吧"始終要面對,,堅強地面對,,才算的是負責任男仔 不枉我的眼淚為你而流!! =) never mind*don't care !!!