尋旳2點幾先捨得訓XD
今日8點就要醒-3333-
同呀媽一齊去聯合覆診.....!!
俾醫生話...仲嗌呀媽唔好俾我玩電腦.....///
佢話我唔健康....成日玩電腦.////唔做運動...食埋晒D垃圾食物-3-
講真...我真係唔健康....食飯食得果小小...-3-"
我想打RUGBY.......................KK SIR既希望...我要達成下>口<!!
欖球場好耐無去過.....我要重出江湖xDD
10點幾走得,...回家,,,!!
做睡公主xDDD=)
20點幾同呀媽,呀爸去左mega box....以為好正,,,,
點知.,..勁無聊...悶到喊..,,唔岩行..."又奇奇怪怪咁,,,"
apm好行d.....
|