本小姐d 功課無咩點做過...點算"!!! 有得抄都唔想做..死啦懶到喊 返學...都不錯既,,,唔想做功課姐-3-
朋友們..我地有得見;;有我得玩;;有得癲啦"yoyoyo 會考"-_______-" 未緊張過"亦未打算過...... 算吧,,,讀IVE就可以了.."!不期望太高...順期自然"=]
去旅行..好好玩"!!!
唉,,,31號啦.,,,,"
9月3要返學啦"/口\
要為良朋讓半步 決定誰都不揀可能是最好
讓我從今一個人 不想變禍心 專登避開你
全數接收 愛已失救 沒有心相戀 由我善後 不會內疚 搶先開口 誰又要同情心 縮開你手