返學一星期...辛苦到想死 依家d時間好似唔夠用咁... 晚晚到1點2點先訓/口\
今日同瑤瑤去食野...同佢傾計,,, 次次都是一樣..會不自覺都流下眼淚!! 如何人心粉碎像微塵,無言留淚,滿身抖震
之後回家::訓左陣...同朕傾左陣就去左睇醫生 身體愈來愈差...唔想返醫院呀..唔想又去覆診 有好多都唔食得....口\唔制呀!!!
聽日返學啦..真令人不快..我想在家訓教...可是不可以!!
同嘉嘉..熙//河童出左mk..
回家後:::同陳朗軒傾電話...=) long time no see...
功課做左1半啦....好乖xD
死啦...好似病病地咁..個頭成日都好痛
上學去-_______- 十分痛苦....
陳朗軒....救命唷.../口\