同陳朗軒傾電話...無野好同佢講 唔想俾佢知道我咁野....唔想佢擔心我 我講過我等你返黎"!! 等你ing
天氣可5可以好似之前幾日咁___有d風... 依家好焗"好辛苦
淚水 是一種防備 我不想再去追 再追只是掉眼淚 我能夠學得會 學會一個人面對
今日返學"hapi...=)
細lk:::你要快d返學呀"! 身邊永遠不要出現敵人"要化敵為友=)