我想要燈籠呀.......... 我想要史迪仔燈籠... 我想要巴士光年燈籠...!! 快d送俾我,,,"
唔知點解今年好期待中秋節,,,," 可能係童心未泯"嘻嘻
http://blog.qooza.hk/sUPeR_tY 我同呀茵一齊開的"=]
讓我手鬆開 我不想再死心錯愛 繼續難被愛 仍然能自愛 如今找不到好情人 只得苦情人 就算我對你還著緊 亦無耐性陪你 浪費多十秒 傷心
返學...辛苦/// 表面的快樂..不等於內心真正的快樂
信心崩潰了....