情緒問題出現了*開始無法控制 喜歡哭便哭..喜歡笑就笑 唉
his test...亂寫{我絕招}"XD
今日成日度笑笑笑.."痴線的!!{情緒高漲得很...}
同ROCKY佢地要開始練跑::::我地要跑畢業班>^< 我想打rugby呀...!! 好耐無打了...但我仲好想打,,,唉 只是時間的問題....何時才可以再踏入球場?!
陳鑑聰:::::XD 你講過D野我全部都會記住!! 真架"XP 哈哈哈...中六等緊我::真的嗎?!! 但我對自己並沒信心,, 希望我唔會令你失望啦=) 呵呵 以後要同*朕=) 一齊溫書..死緊...>u<一定俾朕串死"
燈籠呀"!!哈哈哈..終於有人送"
保護自己別受到 華麗承諾的討好