返學的日子,,令人不快..../口\
聽日仲要上堂,,,,-3333-救命呀
一定釣魚-______________-
煩惱的日子還要持續多久
開學..
同2令去左呀嫲度玩寶寶,.,,^^
{哈哈.好可愛} {玩bus} {drawing} {jelly 好好味XD} {玩雜技*寶寶同希希}
在家.....做功課.. 同陳朗軒傾電話....被人發現功課還未完成//被人話 佢岩___我哩個暑期咁長都唔做,... 日日出去玩..去hea...真失敗...
聽日要返學啦,,,,,"!!!
希望哩半年會開開心心^口^