I will not let myself Cause my heart so much misery
cannot cry Because you know that's weakness in your eyes
陪彭彭去賣書"之後行左陣..就返屋企
最後無去睇醫生...食必利痛"-3333-
打牌"無贏無輸,,因為無打到-0-..." 係陳朗軒屋企睇碟!!=)睇笑片,,,,但笑唔出//呆呆下..../口\
同瑤瑤出左後樓梯坐,,傾計,,,^v^ 唉! ``
明知終於都會有一個憧憬的天國 多好 路燈或是琴譜 彷似加了一點激素 如果真的可以記得那初生的感覺 多好 流失未及填補 彷似進入了最後倒數 怎樣生 怎麼死 怎樣走 怎樣哭 怎樣笑 我在存在 或是個意外
情愛就似垃圾 殘骸雖會腐化
太快樂 如何招架 殘忍不好嗎
灰燼裡 被徹底消化 我以後 全無牽掛 什麼都不怕