math..得27分,,,*-3333- 俾朕串死左...你好野呀!!!你唔可咁架XD 我唔要你d安慰呀*明明就係串我">^<可惡 你睇住黎*我下次一定pass架"!!!!^3^
陳朗軒::我恨你!!!我唔要同你講野,,,* 我唔會聽你電話/....你返黎唔好搵我"可惡呀!! 咁我唔曉咪唔合格囉....嘈嘈嘈"我打死你呀 朕都未話我,,你話我" .\/.
單身永遠是諧和 !!
尋晚係呀嫲屋企食完飯就去左癲::;
去左瑤瑤屋企..打牌!!! 輸完就羸,,羸完又輸"/口\ 陳朗軒返黎要俾返我呀"哇哈哈 *10萬9千7 ^3^
今朝先返屋企,,攰死">u<
訓教!!!
我只好偷偷藏起 第二個自己 沒關係 對你畢竟 沒有意義 我願為你去學習 忘記自己 繼續努力 就活得像你愛的 是否會在你將不在愛我的那一天 我已經換了陌生的臉 原來可以因為愛上一個人而改變 還要求自己不該埋怨 我其實任性 其實愛哭 其實靦腆 是你以為你暸解 我的全世界
今晚出去癲*不回家"=) YOYOYO ^3^