同媽媽豬,,2令,,波波,,小萍,,甘b,,甘b個妹,,rocky,,呀斌,,張偉庭,,
係藍田公園玩,,,*勁多人"XD
見到呀妹,,見到姑姐佢地,,,^3^
呀斌,,超好笑./.係吉之島度拎左勁多單張,,
用黎鋪地下坐..哈哈哈=)
同甘B個妹..呀斌,,張偉庭玩啤牌*潛烏龜.."xD
邊個話我會輸架..一次都未輸過//勁興奮=}
之後有個妹妹走埋黎,,,"同我地一齊玩"^^
媽媽豬話我同佢好似樣,,,呵呵呵"
個妹妹唔肯走,,,"
之後同呀斌,,波波,,張偉庭玩{鋤大D)
同媽媽豬一組...哈哈哈.原來媽媽豬唔識玩
又同rocky行*石春路...係上面跑/口\痛死"!!
12點幾齊齊走"=)
玩得好開心^口^..下年再玩過``期待
回家途中::陳朗軒打黎,,,佢係咁問我去左邊,,,係咪俾人捉左-333-
原來佢打去我屋企.,.呀媽話我無返屋企..失左蹤...係度玩佢!!>U<
呀媽真係好低能...*差D嚇死佢...哈哈哈
3點幾先訓..攰死我了 陳朗軒快D返黎...呀媽話掛住你.../口\
呀媽掛住你...唔理我了..可惡..你得寵了
|