|
為我操心的請不必阻我找開心
讓我為我自己負責
獨佔自己的光陰
忘記在這裡有幾多不忿
今日8點幾起身
去neway唱k..波波,,媽媽豬,,呀斌,,小萍,,ricky,,manka
7個人..唱得勁開心...係度跳舞!!XD
由10點半唱到4點先走,,勁抵...唱咁耐都係$40^3^
唔知幾時再有機會呢@@
之後4點幾回家,,,汁野,,再去9龍灣跑步
同媽媽豬,,小萍,,張偉庭,,波波,,rocky,,
跑到7點幾....勁攰,,,,
同媽媽豬回家,,,*=)
下次再跑過"=P
下次同朕一齊去跑:YOYOYO^3^
好多野食呀"!!!=)
好令呀..哩個好好食架"=)小萍同我既至愛
YEAH``
|