keep"
朕:::你要羸呀"^口^ 超青隊*yoyoyo
尋晚呀爸無啦啦問我~~~升唔升到班..,唔知點答佢/0\ 1點幾起身,,,對住部電腦再次發呆,,, 對住屋企電話//.好驚升唔到班... ...
3點幾同呀茵去左淘大....SASA *****半日遊!!
同呀茵係大家樂食野,,,做出黎既作品XDDD
同朕玩CAM,,傾電話..."佢俾雷電親"哈哈哈xdd