係自修室溫書..>口<
之後去左鈺萍度/..係度玩.."^^
返屋企訓教".....
聽日再去自修室=)
這世界上根本就沒有完美的人生, 我們總得帶著遺憾,繼續走下去。
考試,,,自修室係我天地"!!! 也許路很長 也許我們都想要個伴 也許我們都在尋找屬於我們的依靠 這依靠是誰?! 很討厭現在的關係........................................
剩下得我 孤獨地呆望 不知怎可討好更恰當!!
打牌XDDD死啦.."開始做返賭徒啦,,!! 暑假做賭徒"哇哈哈"
機鋪"好耐無去啦,,"係時候要去下,,,
後樓梯好耐無坐過..搵日要坐下,,,
陳朗軒,,瑤瑤,,屎忽銘賢"好耐無去商場公園hea!!! 要去下!!!幾時同我去呀>口<
期待6月21"2令甘b齊齊上黎,,"呵呵 屋企係我既" 呀媽真係慘...放假都要俾我迫佢出街"/0\
我一定嬴你地"呵呵呵"XDD^^