原來童話不會再實現 情人無須一再為我諾言 明天你或我邊個走先 *至怕到了今天先至發現 共你對抗不到轉變 途經每個動盪 一身傷口亦難免 #討厭嗎 天天對著我 若平淡 完全無風浪 但大世界 在拚命地忙 每日快樂誰也渴望 你又何必迫我去醒覺 原來童話早已很無望 長期被愛很渺茫 你夠膽遺下我卻話對我好 你永遠都只信你一套 我卻要天天對你好 幾生修到 在世才遇到 只有我可領略到 (怎麼你會看不到) Repeat * # 談情若有不了期 我共你何須靠運氣 我都知道你要走 幾可憐望你也無力挽留 你又何必逼我去醒覺 原來童話早已很無望 長期被愛很渺茫 曾經好好去計劃 統統也給糟蹋 你永遠都只信你一套 我卻要天天對你好 抱你在懷抱 捉不到
又俾人串.."好啦!!陳朗軒"我就打獲你"XD 仲有你呀..屎忽銘賢,你唔好係度搞事呀"... 考試考試考試考試考試考試考試考試考試"唔好提吧/0\
6月21 """"2令黎我度一齊打牌 YOYOYOYO">3
原來見面的感覺是這麼的難受....
哈哈哈..唔洗等考試完都有牌打"!!!=) 輸錢囉...今日唔利我.."!!!
最衰係你呀,,,"屎忽鬼鉻賢xd 唔叫打牌我咪唔會輸囉,,,一日都係你唔好呀"呵
陳朗軒係我架"!!!!屎忽鬼你唔好同我搶!!! 我打你架"XD