返學好辛苦....好憎上蕭生既math堂" toto,,,朕:::我地係時候出發啦"XD要搭飛機*哈哈 陳朗軒:::我真係唔知你想點"!! 你d性格...真係好難估計... 好後悔我會信你講野... *唉!! 願望若過多 才會絕望 聽日去*澳門星期日返黎!!
陳朗軒...打電話黎..* 我唔要你同我再鬧交呀...*我會暈架"/口\ 哈哈哈*你妒忌toto有得同我私奔呀?! 你快d返黎..我地要去迪迪尼巴斯光年
TOTO話同我一齊去澳洲做樹熊...哈哈哈. 嘆世界一齊私奔...xD 走過人生每段的波折 才發覺所有事都很有意思 明白眼淚和歡笑亦同樣重要 撇下顧慮會看見更多