陳朗軒::: 我 所有耐性用完 我 原來無路可退 停留在重災區 著了燈 仍呆坐這裡 無言同路的一對 看著殘酷的世界 還能做做愛侶 還是要忍下去
陳朗軒::我恨你!!討厭你!!XD
哩排成日都暈-333-" 不想再看醫生,,食d好難食既藥...抽血會抽死我的 誰也學會 拾得起 放得低
同陳朗軒講電話,,, 舊事重提....//鬧交-33- 後咩悔丫你...我有同你解釋過架..係你自己唔信我講野先,,, 之後我講咩你都唔聽,,, 如果要我同 一個唔信自己既人一齊,,我寧願唔一齊"!! 搞到今日咁係你自己 自作自受,, 你估我又好好受架...."唔係你..我會搞到依家咁樣 鬧交鬧到喊....夠啦...唔想再同你講...
從相識走到共處接近同步 下一站 就變陌路 寧願我在路上遺留下自己 不想知終點時你在何地